Wyjątkowe miejsce nie tylko do organizacji konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych i wyjazdów integracyjnych.
PIRAMIDA dysponuje czterema salami konferencyjnymi, które idealnie nadadzą się na kameralne jak i duże konferencje, szkolenia, prelekcje etc. Możliwy jest również dowolnie wybrany układ każdej z sal.
Wyposażenie
Wszystkim gościom hotelowym udostępniamy stylowe i przestronne foyer. Znajduje się tu recepcja, kawiarnia przylegająca do sal konferencyjnych oraz przestrzeń biznesowa z dostępem do bezprzewodowego internetu. Zapewniamy uczestnikom spotkań biznesowych maksymalny komfort.
Zapraszamy również do Restauracji Parkowa a w okresie letnim do ogródka hotelowego, gdzie serwujemy dla uczestników konferencji specjalnie przygotowane menu konferencyjne.
Pobyty i eventy biznesowe nie muszą polegać tylko na oficjalnych konferencjach, prelekcjach i spotkaniach Jeżeli oczekują Państwo czegoś niekonwencjonalnego nasz zespół ds. organizacji imprez i przyjęć z przyjemnością pomoże w realizacji przedsięwzięcia o wybranej tematyce. Razem z Państwem stworzymy scenariusz oraz zaaranżujemy wszystko począwszy od wybranego menu kończąc na oprawie muzycznej.
W cenie noclegu : Śniadanie | Bezpłatny Internet | Basen z hydromasażami w wyznaczonych godzinach | Studio fitness | Pozytywną energię Piramidy